31 Mart 2009 Salı

UZUN İNCE BİR ÇIĞLIĞIM

Bir doru umuda
Atlayıp
Dünyaya gelmemin
Deniz mavisi bir heybeti var
Gönül alan
Uzun ince bir çığlığım ben

Beyaz düşlere yatırdılar
Onca isimleri
O isimler
O isimlerin hepsi bendim
Müstakbel kahraman

Ayak altı edilen
Bir heyecanım ben
Soğuk koridorlarda
O beklenen o gelen
Savaşlarda yeri ayrılmış
Bir isimim
Vergi listesine yazılı

Şafak tülleri inince yüzüne
Gelincik gülüşüyüm annemin
Baharım
Bağına bahçesine sevincinin
Yağmurum
Ovasına kederinin
Uzun
İnce bir ufuğum hayata
Kırık
Dökük bir çizgi
Beşikten mezara

Ruhu benim evlerin
Fabrikaların ve parkların
Sesimle yıkılır meydanlar

Umut benim
Hastaneleri dolaşan cezaevlerini
Elime gelir peşine düşülen para
Yerini bulmak için

1980, Konya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

MAVERA KERVANI

Barış çetrefil Kardeşlik güller şehridir Kitaba bakılır her adımda Mühürlü haber tartılır kuşlarla çiçeklerle Sarı sessizlikten muşt...